fredag den 9. marts 2012

Memories

Skrive Beach Party  2011..
Så er det blevet tid til at have engelsk engang til!! Det er bogstaveligt talt ved at slå os alle sammen ihjel! Nå nu nok om det. Det er fredag og på en eller anden måde, bliver jeg altid i godt humør om fredagen - har I det på samme måde? Nu er der kun 2 dage til studietur, jeg kan godt sige at jeg glæder mig! Jeg har slet ikke fået blogget om det, det er jeg ked af, men vi skal til Firenze. Vi skal (Desværre) køre i bus i 26 timer, men det er jo heldigvis i godt selskab, så det skal nok blive godt. Jeg skal sidde ved siden af en dejlig veninde (Nanna).
Super god Weekend til jer alle sammen!:-)

3 kommentarer:

  1. Hej Katrine, tak for din kommentar! Super fin blog du har også :-)
    Knus N

    SvarSlet
  2. OH MY GOD - du gør det igen.. Du burde vinde en award for at være SÅ god til at fremstille mig fra gode vinkler eller i gode situationer på din blog.. Nu med revne i hovedet.. Jeg takker!

    www.sannijensen.blogspot.com

    SvarSlet