torsdag den 9. februar 2012

American Apparel


Mine elskede fem American Apparel neglelakker. 
Jeg købte disse neglelakker, da jeg var i London med min søster Louise. Nu har jeg haft dem alle sammen på, og de er bare super fantastiske! Jeg vil god sige, at man minimum skal have to lag på før det dækker ordentligt. Jeg kunne købe tre for sytten pund. Den første gang jeg var inde i American Apparel købte jeg to, og min søster købte en. Jeg blev simpelthen nødt til at komme tilbage til butikken og købe tre ekstra (typisk mig). 

Har I før været inde i American Apparel og hvad synes I om mærket / butikken? :)

6 kommentarer:

  1. Der ser super flotte ud!
    Især den med glimmer!
    Jeg følger nu din fine blog!
    Håber også du vil følge med på min? :)
    broccolipippi.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Katrine, synes virkelig din blog er fed!
    Jeg er blevet fast læser og jeg håber du vil gøre det samme på min blog!
    http://sofiesvane.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hvor er I søde, og det er jeg rigtig glad for. Jeg kigger lige forbi jeres! :)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle lækre farver neglelakke du har! :-)

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Den med glimmer/glitter er klart et must-have! Eller... Det er de alle sammen! Neglelak er det eneste en pige aldrig(!) kan få nok af! ;-) Hehe...

    Knus Rikke
    / www.rikkesunds.blogspot.com
    Jeg er forresten blevet fast læser og tænkte om du havde lyst til at følges?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret! Jeg kigger lige forbi!:)

      Slet